dygcm Kızlar ben doğum paramı henüz almadım 1 yılı gectı e devletten giriyorum ama beklenmedık bi hata oluştu daha sonra tekrar deneyin diyo, nasıl basvuru yapmam lazım bılgınız var mı süt parasıda aynı sekılde
Elif1010 dygcm Ben başvurmadım PTT ye gittim çalıştığım için normal iş yerinden yatan doğum paramı almaya baktım fazladan verdiler bu ne dedim süt ve doğum parası dediler
annesininbitanesi11 dygcm ben çalışmıyorum ama süt parasını da 3 ay oldu alamadım pttye gidiyorum üstünüze kayıt gözükmüyor diyorlar sürekli
melasya dygcm dogum parasini oglum 18 aylikken almistim onun bir suresi yok istediginz zaman basvurabilirsinz.pandemi dolayisiyla ben netten dogum yardimi basvurusu yazip o kagidi ciktisini alip doldurup bagli bulundugum aile ve sos calis gonderdim ptt ile.arayip yattigini soledilee cektim parami sizde ole yapabilirsnz.sut parasini almadim galiba calisan ese yatiyomus para ugrasmadim acikcasi
cgelmas dygcm Bulunduğunuz yerdeki Sosyal hizmetler Müdürlüğü’nü arayın ben doğum yardımı başvurusu yapacaktım deyin Ben bu şekilde arayıp telefondan yapmıştım ya da oraya gidip elden başvuru yapın benim bebeğim olduğu için telefondan bilgilerimi söyledim onlar giriş yaptı
dygcm Elif1010 ben o sıra çalışmıyodum bide sigortamız yoktu acaba ılla sıgorta olması mı gereklı ya da esım ptt ye gıttıgınde sorsa ona verırler mı acaba
YoldasYilmaz dygcm başvuruyu kaymakamliktanda yapabiliyorsunuz sut parası ve cocuk parası için sigortalı olmak gerekmiyor. Dogum parası dedikleri şey sigortalı çalışanlar için 4 ay rapor parasıdır o.cocuk parası ilk çocukta 300 tl süt parası 200 tl aliniyor
ayseberilinannesi dygcm ben kızım iki aylık olmadan bütün paramı aldım doğum ve süt parası banka hesabıma yattı çocuk parasınıda pttden aldım hiç sorun çıkmadı bebek doğduğunda sgkya başvuru yapılmış olması gerekiyordu süt ve çocuk parası için doğum parasıda zaten rapor paranız otomatik yatıyor rapor bitiminde