Sarikuzumalp PervinY sizin mesajınızı yeni gördüm oğlum 21 aylık lcw dan 24-36 aldığım tulumlar bol geldi bunu 18-24 sipariş verdim daha gelmedi ama tam olue diye düşünüyorum yani tam ayını alın
Newmamaandlove eceunverkanra merhaba canım bu takımı bende almayı düşünüyorum trendyoldan bakmıştım yorumları görünce bi karar veremedim memnun kaldın mı acaba ? Ben doğum gününde de giydiririm diye düşündüm 9.5 aylık , ve kalıpları dar denilmiş öyle mi ?🌺
ebrarin_annesi queenMother ozaman paylastim gitti 🤦♀️😂 tam bi mickey mouse aşığıyızdaa 🤭 https://www.resimyukle.org/i/zk5Fw
sutkokusu Benim kızım var ama kuzenimize bunu aldık bu satıcıdan çok memnun kaldık fikir olsun 😊 https://resimyukle.io/r/t1eAwngT2u
Sarikuzumalp queenMother belkide tam olur bende hiç emin değilim kalıbının nasıl olduğundan olmassa yasak bitince artık mağazadan değişim yaparız olsun ☺️
queenMother ebrarin_annesi yaa çok tatlışlar güle güle giysin prenses😚benim kızımda 7 yaşında o tam bir minimous hayranı nevresimleri kıyafetleri ama bu sene pek kıyafet yoktu üzerine göre almadık
Mom0988 ebrarin_annesi Hespi LCW mi .😂Gözlüğü kızıma beğenmiştim diyorum erkek bebek o pembe ayakkabı gozluk ne alaka 😂Meğer kızınız varmış çok tatlılar.