Kızlar oğlum 8 ay 21 günlük 9 aylık sayılır artık işte ama bu birkaç gündür çok iştahsız. Keyfi yerinde ateş falan yok. Yani maşallah derdi her gören o derece iyiydi ama şimdi ağzına 1 lokma dahi koydurmuyor gerçekten abartmıyorum sıfır hiç bişey yemiyor. Anne sütü içiyor o da çok az birkaç çekiyor geri bırakıyor. Dönemsel bir durum olabilir mi ? Doktora götüreyim mi başına böyle bir durum gelen var mı ?