Selam hanimlar. Ben kızıma inek sütü veriyorum kızım şuan 14 aylık. Kakasi sert ve kuru çıkıyor topaklanmış şekilde ama her gün yapiyor nasil yumuşatabilirim, altini değiştirdikten yarım saat içinde bidaha ayni sekilde yapiyor neden böyle oluyor acaba inek sütünden mi? Kahvaltidan sonra 150ml -200 ml arasi veriyorum akşam yatmadan da ayni miktarda bidaha gece uyandığında İnek sütüne geçeli böyle sizler neler yaptiniz?