Merlinlin piiremseskumsal 20kilo aldım bebeğim 3660 doğdu 38 haftalık doğdu minik insanım yoksa daha alırdı 😛 4aylık oldu bugün. Tüm kilolar gitti Bi çırpıda şükür 🥰
Zhnce piiremseskumsal 10 kilo aldım ben Oglum 3.100 doğdu Hastaneden çıktığım ikinci gününde bende 4 kilo kalmıştı 😄
denizsn piiremseskumsal 9 kilo aldım bebeğim 3150 doğdu. 1 hafta sonunda hamile kaldığım kilodaydım. Ama şimdi 4 kilo aldım emziriyorum diye baya yedin o da yapıştı kaldı 🥸
elfymn piiremseskumsal verdiklerimin üstüne aldıklarımı eklersek kilo almadım 😅 ama kafadan rahat bi 5-10 kilo verdim aldıklarıma rağmen , bebeğim de 3215 gram doğdu ☺️