_caglabebek 5 gunluk bebegim bezini actigimda cisi pembe renkli oldugunu girdum kristal dokuyormus basina gelen varmi neler yaptiniz
Epifenomen-gkc _caglabebek doktora gösterin susuz kalmış da olabilir idrar yolu enfeksiyonu da olabilir
gizemsbsl _caglabebek o normal her bebekte oluyormuş benim bebeğimdede oldu doktor normal dedi pembe renkli bezinde bir kez gördüm ben netten de araştırabilirsiniz
_caglabebek Bulutbey Yok kan degil gittik doktora kristal dedi bugun buseswfer kirmiziydi kivamli akinti gibi tekrar gittik kristal diyorlar mamada verecegim artik insallah gecer bir an önce 🤲
Bebegimlebirhayat Bebeklerde az beslendiklerinde ortaya çıkan durumdur genellikle.. Eğer çok iyi sütünüzle beslediğinize inanıyorsanız enfeksiyon için gidip mutlaka baktırın.Benim bebeğimdede vardı pipi ucu dardı ve enfeksiyon olmuştu sünnet olduk geçti şükür