gozde__ Bebegimm1 benim iki ay bitti ödeme aşamasında yazıyor ama gidip sordum yatmamış diyorlar 🤦♀️
papatya96 ebru_32 sosyal hizmetlere başvurduk 40 45 gün içinde yatıyor PTT ye ben sürekli e devletten kontrol ettim orada yatınca görünüyor bana mesajın felan gelmedi
Tugcerylmzkerem Alyazeynep55 Benimde basvurudan haberim yoktu soylediler ben basvuruya gittigimde 8 aylikti kizim basvurdum 45 gun sonra aldim siz niye alamadiniz anlamadim tekrar basvurun
Alyazeynep55 Tugcerylmzkerem yasaklar kalksın gidil tekrar basvurcam aslında Doğum yaptıgım da esin başvurmuş ama bilmiyorum
Annepandaa UmmuOnurEge e devletten hizmetler bölümüne bakın orada doğum yardımı bölümü var yatıp yatmadığı yazar.
Annepandaa ebru_32 e devletten hizmetler bölümüne bakın orada doğum yardımı bölümü var yatıp yatmadığı yazar.