ebru_32 evet sürekli emmesi iyi biseyd eğil ki canm bn zaten bebekken bile emziriyordum gazını cikartiyorsun uyurken veriyordum emzik sürekli ağzında olması iyi bişey değil bnce konuşmayı geciktiriyor böyle zararını minimize etmiş oluyorsun okudumda şimdi arkdsin biri yazmış sürekli vermiş sanırım o işte o sebepten dolayı sürekli verme bnce bn bu sekild eyaptim emzik ağzından dussede uyanmaz uyur emzige bağlı değil 🤷🏼♀️