Tugbaa058 Kızlar bebişlerimşz için karınca yağı yumurtası kullanan var mı ? Tüylenmedi için ? Aldım aktardan bebeğim 2 aylık olacak ama cesaret edemedim kullanmaya
Eymensmomm Tugbaa058 arkadaşıma bebekken sürmüşler bacagında hiç kıl tüt yokmuş tabi sdce bacağına sürmüşler bende sürecem oğluma aldım iki gün önce kaşımın altınada sürdüm çıkmadın geç çıksın diye bacaklarıma sürdüm bakalım 😂
Mommysharkdoodoodoodoo Tugbaa058 yanlış anlamayın ben kendi bildiğimi söyleme zorunluluğu hissettim çok günahmış kullanmak… Bilin istedim. Ama evet işe yarıyor
DD_ Tugbaa058 çocuğa değil ama kendimde kullanıyorum. Çok faydasını gördüm. Yok gibi bişey çıkanlarda sarı ince ince çıkıyor.
uykusuzMoMm Eymensmomm gercek mı bende bıyıgıma süreyim 🤣🤣🤣 lazere gıdıyorm sadece. Bıyık kas gırmıyorm yuze sıçrama yapıp yuzde tuylenme yapıyormus lazer bıyıgıma sursem işe yararmıki 3gunde çıkıyor 🤣
Tugbaa058 Eymensmomm birazcık kendi koluma sürdüm yakma vs yapıyor mu diye bişey yapmadı sürecek kızıma bakalım inşallah bi yan etki yapmaz
Eymensmomm uykusuzMoMm vala bi makeup sanatcısnda gördüm kullanıyordu bende denedim 😂gittim ertesi gün aldım oğlumda sürmeyi düşünüyorum ilerde anasına dua etsin 😂
uykusuzMoMm Eymensmomm ahahahah😅😅 saçları gürlestren cogaltan bır yagda olsa oglumun sacına sürerdm az kısa sacı 😭
Mommysharkdoodoodoodoo uykusuzMoMm çünkü bir canlının yavrusunu daha doğmadan öldürmüş oluyorlar daha yumurtayken ki bir yağ için kaç bin tane yumurta gidiyormuş çok günahmış benim hatırladığım bu tabi bir de yuvasını da dağıtmış oluyorlar yumurtaları toplarken
Kubra_52 DD_ yariyormu cidden ya şu dönemlerde hele kuaföre de gidemiyoruz bıyıklara surerdik😄sürekli çıkıp duruyor