Guzelkizim1 Pişik vs olmadı ama çiş kokusu bırakıyor sizdede öyleli sleppy kullanıyordum bin bezine gectim ama çiş kokusu ağır geldi
Canevlatlarim54 Guzelkizim1 2.5 yil bim bezi kullandim hic sıkıntı yasamadim koku pişik vs simdi 7 aylik kızıma da kullaniyorum oyle bir problem yok ama bezi altinda cok fazla kalirsa kokuyor sadece o kadar
miracinannesiii Bende oğlumda kullanıyorum aşırı şekilde idrar kokusu geliyor 🤔bende hep düşünüyorum beden idrarı böyle kokuyo diye acaba bezden mi 😶
Elifim46 miracinannesiii Ben de kullanıyorum bim bezi evet kokuyor ama bezden olduğunu düşünmüyorum ben çünkü az su içiyor idrarı köyü oluyor ondan bence ona da çare bulamadım ben
Guzelkizim1 miracinannesiii evet ya 5 6 gündür kullanıyorum acayip çiş kokuyo aslında çok güzel bez ama koku çok ağır geliyo
Guzelkizim1 Elifim46 sleppy kullanırken bnde yoktu öyle bu arada benim kızımda su içmiyo indiremiyorum 8 aylık nasıl icircez ya
Elifim46 Guzelkizim1 Valla ben bu ara pipete alistirdim öyle içiyor biraz bardağa koyuyorum pipetle içiyor