Havva_k Merhaba sevgili anneler. Bir sorum olacaktı tecrübeli annelere. Aile hekiminde kızımın aşısını yaptırdım ve 40 çıktıkdan sonra göz doktoru ve çocuk doktorundan kalça çıkıklığı testi istedi. 40 çıkmadan götürsem de test yapılır mı acaba
Mustafa_asaf Havva_k Yapilir canim benim oglum 35gunluk dün doktora götürdüm gelmişken kalça ultrasonuda yapalım dedi dün yaptirdim canim bilgin olsun🥰
Havva_k Mustafa_asaf teşekkür ederim canım araya bayram girdiği için 40 dolmadan götürücem benim de 36. Gün olmuş olacak zaten o gün 😊
Havva_k Mom097 internetten baktım biraz korktum açıkçası 2 gün gözüme uyku girmez artık hayırlı sonuçlar olur inşallah 🤲🏻 tesekur ederim bu arada😊
homosapiens Havva_k ben 1 aylikken goturdum erken goturmusum sonra 2 aylikken bidaha goturmek zorunda kaldim kalcasinin biri daha gelismemisti