FFatoss https://resimyukle.io/r/UnV7alNMRW https://resimyukle.io/r/UnV7alNMRW merhaba arkadaşlar rapor aldım ama böyle gösteriyor alanlar bakabilir mi kendim mi beyan vermem gerek
yazkokusu FFatoss işyerinize teslim etmeniz gerekiyor onlar bildirecek . Onlar bildirdikten sonra doğumdan sonra rapor parasını alabiliyorsunuz.
FFatoss Zynep ben bagkurluyum muhasebe bilmedi ama SGK yı arattncada sistemden gözükmüyormuş siz aldıysanız e devlet bakabilir misiniz nasıl gözüküyor
FFatoss yazkokusu ben bagkurluyum muhasebe bilmedi ama SGK yı arattncada sistemden gözükmüyormuş siz aldıysanız e devlet bakabilir misiniz nasıl gözüküyor
Zynep FFatoss işgöremezlik yazınca çıkan sekmeye giriyorsunuz raporlar kısmında gözükmesi gerek bende orda gözüküyor analık raporu olarak