Hanımlar fikrinizi ihtiyacım var.kizim 10 ay 19 günlük 1 ay öncesine kadar kilo alimimiz normaldi bugün doktora gittik kilo alimimiz durmus kızım çok hareketli bir bebek ve eskisi gbi iştahı yok artık..kaşık mamasi almami istedi onu ver kilo aldırır dedi.aranizda kullanan var mı yada kilo alımı için neler yapabilirim