Merhaba kızlar ben oglumu her ay hastaneye doktoruna götürüyorum aşılarini da doktoru vuruyor. Bu ay da 4. Ay asılarimizi olduk ertesi gün saglik ocaginda ki ebe aşıların sistemde gözükmedigi tekrar kontrol edicegini soyledi. Bir hafta gecti bana tekrar yazdi ebe sistmde aşılar olmamis gözüküyor diye bende doktora yazdim doktorda kontrol ettirecegini soyledi üc gün önce. Bugun ebe hala aşılarin gözükmedigi söylüyor. Başına gelen var mi doktoru hastaneyi aricam ama ebe sürekli mesaj atip duruyor