Mirosunannesi 2 haftalıkken annemlere geldik,bugün 42 günlük oldu. Bayramdan sonra evimize gideceğiz inşallah 55 günlük falan oluyor,arabamızla 10 saatlik yola. Sıkıntı olacağını sanmıyorum inşallah. Emer uyur arabanın sallanmasıyla. Kendi aracınızla olacağından rahat olursunuz