Yasmin47 Merhaba kızlar bugün doktora gittik 9 ay 11 günlüğüz ateşimiz vardı boğaz enfeksiyonu olmusuz muayenede doktor bebegımın cok zayıf oldugunu mamaya baslamam gerektıgını söyledi aptamil dedi ama o bize gaz yapıyor öneriniz var mı