KUMSAL2020 Kızlar alıştırma bardağı almayı düşünüyorum Nuk düşünüyodum ama Wee kullanıp memnun kalan varmı fiyatı baya uygun ama emin olamadım 🤷♀️ Akıtma veya erken deforme oluyomu acaba ?
eceunverkanra KUMSAL2020 Bana da Nuk’u tavsiye ettiler aldim ama henuz gelmedi. Akıtmıyormus ve bebekler tutabiliyormus biraz pahali evet ama insallah kullanabiliriz
Aybersa KUMSAL2020 ben avent almıştım,ama şimdi olsan nuk alırım,çok beğeniliyor. Wee babynin de memnuniyeti yüksek durumunuza göre karar verin