Hanimlar size acil bi sorum olacak, esim energy icecegi masanin üzerinde birakmis bende o qn lavabodaydim esimde yokdu kizim 1 yasinda almis icmis ve yere de dökmüs ne kadar ictigni bilmiyorum ama yudumladigi kesin. Sizce birsey olurmu ? Hemen Agzini yikadim üstüne su icirdim