8 ay oldu doğum yapalı 2 aydır da emzirmiyorum önce tarlusal kullandım fayda etmedi cuma günü 3 doz Progestan verdi doktorum onu da kullandım. Bugün 5nci gün ancak halen regl olamadım. Hamile değilim hem kan hem idrar testi yaptırdım. Daha önce yaşayan var mı? Bu arada tüm hormon tahlillerim normal çıkıyor 😑