biregesevdasi üniversitede hocadan aldık. Zor oluyor hocalardan randevu almak tedavi görüyordu iki aydır randevu için bekliyorduk zaten. Mesaj gelmedi ama sitesinde randevusu olduğunu gösteren bir yazı var sekreter onun ekran görüntüsünü alıp gösterin problem olmaz demişti. Malum her günde bir şeyler değişiyor üzülürdüm gidemese. Teşekkür ediyorum içimi rahatlattınız 🙏🏻