Annevebebek merhaba benim bebeğim de 11 aylık, bir de diş çıkarıyor. 10. Ayda ilk dişini çıkardı bir tane. O dönem çok zordu uyku açısından sık uyanıyordu, doktorumuz uyku düzeni için bir program oluşturdu. 2 haftadır onu uyguluyorum uykuları düzeldi. Akşam 10 yatış, sabah 7 kalkış. İlk uyku sabah 10da en az 40 dk en çok 2 saat uysun dedi. 12de yemek. Uykusu gelirse 2-3 arası uyutabilitsin yoksa 4 de uyut dedi. 2 de uyursa saat 5 de yarım saat şekerleme yaptır dedi. Akşam 7 de yemek yiyor sonra ya 9 buçuk ya 10 uyutuyorum. Geceleri çok sık kalkan bebek şimdi 3 kere falan uyanıyor tekrar uyutmam kolay oluyor. Bir deneyin İsterseniz.