Senaustunbas Kızım 6 ay 4 günlük dün sabah basladi hafiften huzursuzluk ve akşam ateş sabaha kadar nöbet tabiki asi olduğu zaman bile hiç ateş yaşamadık ilk olunca sabah sağlık ocağına getirdim ağzına baktı sırtını dinledi diş dedi iltihaplı olduğu için ateş yaptı dedi bu arada diş etinde beyazlıklar gözüküyor ama patlama yok 1 haftaya çıkar dedi diş ateşi bu kadar fazla okur mu calpol 3 4 saate bir veriyorum ama baya sonra etki yapıyor tekrar ateş antibiyotik verdi doktor yinede ama başka doktora mi gitsem bilemedim kararsız kaldım
Cinaregehatice Senaustunbas enfeksiyon olabilir dis ateşi 39 olmaz başka doktora goturun sağlık odağındaki doktorların uzmanlık alanı değil çocuk
DenizKizi Senaustunbas diş ateşi 37.2 ila en fazla 38.5 arasi oluyor bebeginiz üşütmüş falan olabilir geçmiş olsun
Kedicik Olmaz ayrica dis eti iltihabi nedir be a alaka 🐜hemen antibiyotik baslamis dis .bir cocuk doktoruna goturun gecmis olsun