eceunverkanra OzgeOzkan Ben omega, d vitamini ayrıca da kalsiyumlu bir takviye kullaniyorum. Hamilelikte icilen her vitaminin emzirme doneminde de kullanilabildigini soylemisti doktorum.
Yagmuurr OzgeOzkan kızlar cevap verirken benide etiketler misiniz kendimi o kadar güçsüz hissediyorum ki düşüp bayılabilirim
maestro OzgeOzkan Yagmuurr imom latte bi araştırın. ben bunu kullanıyorum. içeriği güçlü. https://www.hepsiburada.com/imom-latte-omega-3-takviye-edici-gida-60-kapsul-p-HBV00000IVLZU?magaza=trendecza
eceunverkanra OzgeOzkan ocean mummy de iyi renegesis max var bir de pregnecare var hepsi kullanilabilir diye biliyorum
ruzzzzzz İnmate pronatal yazarsan çıkar yeşil beyaz bi kanı var Azemmm ben resüm yükleyemiom ya @Yagmuur @OzgeOzkan bebeğim prematüre 1900 dü 1 ayda 1200gr aldı vitamini bırakınca yavaşladı
Girlpower OzgeOzkan ben kullanmıyorum ya bebeğim de 4 aylık olacak ama kendimi enerjik de hissediyorum acaba bişey kullansam mı kullanmasam mı bilemiyorum kararsızım 😬
Meslina06 Kızlar bemde her sabah kalktığımda aşırı yorgun ve halsiz kalkıyorum ve aşırı unutkanlık varvitamin kullanmak istiyorum ama kilo yapar diye korkuyorum yapar mı
Alii07 OzgeOzkan D vitamini demir hapı ve oecan mummy balık hapını kullanıyorum dokturumun tavsiyesiyle