Mızlar ben 2 gğn önce sma dan bebelac golda geçtim bebeğim dünden beri ıkınıp kıpkırmızı oluyor, kakasınıda yapamıyor fakar sma kulanırkende kaka problemimiz vardı biraz zeytinyağı filan çöDüm şimdi mamadan olmuş olabilirmi anne sütündemidir dicem emiyor ama pek sütüm yok gerçi yediklerime dikaktte ediyorum