Kaç gündür belki bana da verirler bu 1100tlden umudum vardı,pandemi nedeniyle eşimin maaşını yatırmıyorlar. Işler durdurulduğu için. Kaç gündür takip ediyorum bana da yatmış mı diye,televizyonlarda bakanlar bas bas bağırmadı mi sosyal yardim alan herkese verilecek diye!!sosyal destek alıyorum kaydım var vakıfta,sadece birinci fazdan yararlandım o kadar. Eşim asgari ücretli ama maaşının yarısını alıyor işler dolayısıyla. Borclarimiz aldı başını gidiyor zaten. Bi umudum bu vardı buda yalan oldu maalesef. Az önce bağlı olduğum ilçenin sosyal yardımlaşma vakfını aradım görevli 2022 engelli maaşı alanlara veriliyor dedi,almıyorsanız alamazsınız dedi.. ee adalet bunun neresinde?????! Evi arabası olan bankada trilyonlarca parası olana çıkıyor,o zaman sormuyorlar engelli maaşı alıyor musunuz diye? Millet sırf keyfine başvuru yapıyor bakalım bize çıkacak mi diye,onlar yüzünden ihtiyacı olanlar alamıyor!