Merhabalar ilk doğumumu yaptım tam bir hafta oldu kızımıza kavuştuk çok şükür 🙏🏽 😍 Ama şöyle bir durumum var kızım gögsümü tutuyor emiyor çok şükür sütümde bol ama doktor her iki gögsünüde 20 şer dakika emzireceksin dedi burada tıkandım kaldım yahu çocuğum bazen 20 dakika emiyor bazen 15 dakika doyuyor yani anlıyorum bir memeden doyuyor hemde bir mememi emiyor 20 dakika filan doğduğunu anlıyorum zaten sonra uyuyor 3 saat sonra uyandırıyorum zor zakir arada kendi uyandığıda oluyor tabi sonra diğer göğsümden emzirmeye devam ediyorum .. yani demem oki bu yeni doğmuş bebekler illa 20 +20 40 dakikadamı doyuyorlar 3 saatte bir illaaaa … anlamadım ki çocuğumun burnundan mı sokayım sütü 😂 doyuyor zorlasam kusacak ne gerek var yani bilemiyorum hanımlar bu konuda lütfen beni aydınlatın bu durumu birtek benmi yaşıyorum şuan acaba 😂