bma55 Merhaba anneler 🤗 benim 11 aylık oğlum var henüz anne baba dede mama gibi kelimeleri söylemiyor sadece bağırıyor hiç kelimemiz yok sizce normal mi ? Sizin bebişlerinizin gelişimi nasıl 🤗