Cansuu1 canım doktora gittiğinizde kilo alımı hakkında yorum yapması gerekiyor. Mesela sütün yetiyor kilo alımı güzel gibi. Bizi 3.gün, 5.gün, 1 hafta sonra, 2 hafta sonra kontrole çağırmıştı. Benimde sürekli mememdeydi ama çok şükür doktor iyi dedi. Bize göre günde 10 gram alması bile doydugu anlamına geliyo demişti.