Evlatkokusumis Kızlar bebegım genelde benımle bıtlıkte tuvalette yapıyor kakasını mesela kakası gelınce gel tuvalete gıdelım yapalım dıyorum tuvalete gıdıp yapıyor ama oturmuyor laxımlıgına sadece tuvalette yapıyor nasıl alıstırabılırım oturtmaya
Vefaanadnyadigar Evlatkokusumis Ben başlamadm zamanı var diye düşünüyorum 24 aylık bebeklerim çokkk korkuyorummm nasıl olacak diyeee herşeyi hemen hemen söyleyen bebelerim kakalarını söylemiyorlar daha birde 🥺🥺🥺
Vefaanadnyadigar Evlatkokusumis En azından kakasının gelicegini belirtiyormuş güzel bir ilerleme bilmiyorum ama devamı gelicektir