sennurinci Kızlar bebekleriniz hangi mamayı iştahla içiyor sadece mama kullananlar cevap verebilir mi biz aptamil kullanıyoruz doktorumuz onu önermişti ama hem kabızlık yaptı hemde sanki iştahla içmiyor 3 aylık bu arada kızım .
sarikedicigim07 sennurinci Canım ben 3 tane mama degisrdim sırf içmiyor diye aptamil evolvia ve hero baby verdim icmedi şuan SMA optipro 1 kullanıyorum tavsiye ederim
MERAL58 sennurinci ben on 13 tane mama denedim bunların içinde alerji mamaları da var. Ama ne yaptıysam içiremedim.
sarikedicigim07 sennurinci Bu arada 3 aya 2 günümüz kaldı. Bu zamanlarda mama reddi de olabiliyor kızım 1 haftadır içmek istemiyor 3 saatte bir veriyordum şimdi 4 saate çıkardım anca içiyor.Ama değişebilir tabikide
ecemm-6161 sennurinci aptamil den cok şikayet var canım hem kabız hem gaz yapıyor bende aptamille başlamıştım ama bebelac cok iyi geldi
sennurinci ecemm-6161 evet gaz yapıyor gazını da atıyor ama kakasını 5 6 gğnde bir yapmaya başladı ondada zorlanıyor
Aliye07 sennurinci Doğduğunda bi kaç kez hipp kullanmıştım kabız yaptı bebeğimi, doktor tavsiyesi ile sma ya geçtim şu an kızım 15 aylık bu zamana kadar hep sma kullandım, kabız felan hiç yaşamadım ve çok güzel kilo aldırdı kızıma. 😊