Selam arkadaşlar
13 günlük bebeğim var, geçen hafta sağlık oCağına gittik topuk kanı için. Orada haliyle soydular tarttılar kan aldılar derken üşüdü ve o gün boğazında hırıltı başladı. doktorumuz serum fizyolojik uygulamamızı istedi burnuna. Düzelir gibi oldu tekrar başladı. Kusma yapıyor haliyle başına gelen var mı?