tosbikannesiiii kızlar bebeğim 5 mayıs yani bugun 1 aylık oldu 34 haftalıkken doğmuştu yazlık alışveriş yapıcam ama şort kısa tulumlar tişörtler giydirebilirmiyim acaba alsam yoksa uzun kolluyla devammı edicez bilemedim
Merve-miray tosbikannesiiii Kızım 7 Mayıs’ta doğmuştu havalar ısınmaya başladıkça sadece zıbını ile duruyordu
ecemm-6161 tosbikannesiiii havalar ısındı artık canım giyebilir ama sen dikkat et daha 1 aylık üşütüp hasta olmasın Allah korusun
Bebegim_28 tosbikannesiiii fazla yazlık alışveriş yapmamanı tavsiye ederim bol bol yarım kol zıbın al çok kullanışlı oluyor (yaşadığın şehir de önemli biz antalyadayız hava çok sıcak olmaya başladı) kızım 6 aylık 2 tulum bi tane de penye şort tişört aldım 2 3 zıbın aldım (doğum öncesi annemin aldığı 1 2 hediye vardı elbise ve takım)
[silindi] 1 aylıktan sonra kendı giyindiginiz gibi giyinebilir belki üstüne ince bisey alabılırsınız hava sartları uygunsa