Civcivinannesii son cümlemize tamamen katılıyorum.
İnsanlar başvurabilir
Hep bunu savunuyorum.
Devletin madem kısıtlı bütçesi var.ihtiyacı olana vermeli.. Burada alanı suçlamaya gerek yok. O da bu ülkenin bir vatandaşı. Onun da başvuru hakkı var.
Bir de haram diyenler var.. Alanlar başka ülkenin vatandaşı mı? Niye haram olsun?
Devlet niye bu kadar az yardım yapıyor, hazinedeki durum ne diye düşüneceğimize birbirimize giriyoruz. Gerçekten umudum hiç kalmıyor.