Süt 1 yaştan sonra başlanıyor, ben ilk muhallebi ile denemeyi düşünüyorum şuan 11 ay 10 günlük uyanınca 150 cc mama, kahvalti (yumurta, meyve, peynir, zeytin, ceviz), öğlen (sebze/bakliyat+yoğurt), akşam (meyve, yogurt), uyumadan 180 cc mama. Gece kalkmıyor artık. Kabaca düzen bu. Ben de az mı cok mu bilmiyorum ama. Bebeğim bu kadar yiyiyor, bu kadar veriyorum.