Herkese merhaba öncelikle size 10 günlük pozitif karantina sürecimi anlatmak istedim hiç birşey yokken bir anda baş düz ağrısı basladi mutfağa soğan dogramaya girdim ve koku alamadım tuvaleti ozonladim gene koku yok sonra sesim grip gibi gelmeye başladı burnum akmıyor ve çok tikaliydi aynı sinüzit gibi neyse dedim grip olmusumdur dedim 3 gün boyunca devam etti sonra biranda soluk soluğa kalmaya başladım halim kalmamisti dedim kesin korona oldum gittim test yaptırmaya tabi bu arada annemde bize gelmişti oda karantinaya girdi yanımda test yaptirmaya gittiğimde oksijen seviyesi 90 a kadar düşmüş nabzim yükselmiş test yapıldı ve eve geldim ertesi gün açıklandı ki pozitif😳hiç gezmeyen biriyim bu arada eşim tır şoförü halam güle köye gitmiştim ilk defa çıktım köy yeri gelmez dedim ve en büyük hatayı yaptımm aradım hastane pozitif dedi başımdan kaynar sular döküldü çok ağladım diğer odaya geçtim annem hergun bıkmadan usanmadan yemeğimi çayımı meyvemi kapıma kadar bıraktı çocuğuma baktı çok zor bi süreçti tat koku gitmişti tat koku için bana kekik çayı ve sütlü sarımsak çayı dönüşümlü olarak süresi içtim bol limonlu su tat koku kaybın 6 günde geri geldi özellikle kekik çayıyla çok ateşim olmadı zaten normalde de ateşi çok çıkan bı bünyem yok 5. Gün gogs ve sırt ağrısı oldu astım hastasıyım ama orta derece atlattım kişiden kişiye değişir tabikide biraz uzun oldu hakkınız helal edin ha birde kızım hafif atesleatlatti ❣️💞☺️