Hanımlar kızım 1,5 aylık bir çok mama denemek durumunda kaldık ve conformilde karar kıldık. Ama içerken acayip terliyor. Biberonumuzda avent. Beslenirken çok hırslı olan bir bebek acaba ondan mı? Conformil yoğun kıvamlı o yüzden geniş uçlu biberon kullanmak lazım diye okudum ama avent bunun için yetersiz mi acaba? Yoksa beslenirken bütün bebekler mi böyle? Bir sürü soru kafamda. Bilen, fikir sahibi Arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum😊