Aarel Sanırım sizin bahsettiğiniz bebeklik-çocukluk döneminde çıkan siğiller. Benim de 4-5 yaş döneminde çıkmıştı. Genelde iki üç yıl içinde kendiliğinden geçiyor diye biliyorum. Bahsettiğiniz işlem de azotla dondurma işlemi. Belli bir süre bir değişiklik göremezsiniz. Aradan zaman geçince köküyle beraber düşecektir. Geçmiş olsun.