YavuzCagan Dünden beri böyle sıcaklardan fısıramışmı anlayamadım ilk defa oluyor ek gıda olarak doktor tavsıyesıyle suan sadece arılac kahvaltı maması ve her baby gece maması içiyor okadar diğer taraf biraz daha az şekilde var
tosbilitostos YavuzCagan sıcaktan pişmiş bazem benimkindede oluyo sürekli bakarım pişik kremi süreririm sıcak oldugu için hava birbirine değen kısımla böyle oluyo
YavuzCagan tosbilitostos anldm canm bende o kremden kullanıyorum dünden beri sürüyorum ama azalma olmadı
tosbilitostos YavuzCagan zamanla olur o benimkide hemen gecmiyo sürdüğüm halde oluyo orası kıvrılıyor birbirine sürtüyor ya
TiniminiKayra YavuzCagan benim bebegimin cenesinin alti vu sekilde kabardi ben alerji sandim sicakta. Oluyomus doktora goturdum hametan verdi sari olandan gecti suan