Kızlar merhaba kızım 3 aylık oldu maalesef kovid geçirince hastanede yattım sütüm kesildi bu süreçte kızım şimdi mamayla(Aptamil) ve süt annesinin gönderdiği sütle besleniyor.
Ama belli bir düzeni yok iki saatte bir üç saate bir şu kadar içer diyemiyorum genelde uykuya geçerken 30 ml 60 ml yapıyorum bazen yarısını içiyor bazen içmiyor az sonra tekrar mızırdanıyor yarısını da o zaman içiyor. Yani bi düzeni yok. Dün de içtiği miktarı hesapladım günde 500 ml filan içiyor. Yeter li mi acaba üç aylık kontrolümüze henüz gitmedik ama iki aylıkken 5 kiloydu. İnternette baktığımda günde 5 defa beslenip her beslenmede 150 ml içmesi gerektiği yazıyor tabi ki biliyorum her bebek aynı değil amai kafam takıldı biraz. Nasıl bi düzen oluşturabilirim yani bazen mama elimde bekliyorum ben hastanede yatarken annemler öyle yapmış sanırım uyanıkken almamış biberonu onlarda uykudayken vermişler hep böyle alıştı.