Mevaninannesi21 ben eski asistanıyım bekarken çalıştık beraber, evladım olunca da götürmeye başladım. Çok tatlı ve ilgili bir doktordur. Hastane prosedürü gereği mesai saatleri içinde ulaşabileceğiniz bir numara veriliyor. Akşam 6ya kadar hastane de oluyo kendisi 🤗