Zaten kronik anal fissür vardı hatta bu yüzden sezaryen doğum tercih ettim yine de hastalığım doğum sonrası nüksetti canım çok yanıyor doktora gidemiyorum zaten gitsem de emzirdiğim için ilaç vermez sıcak suda oturamıyorum ameliyat dikişlerimden dolayı Allah aşkına bir çare bilen var mı canım çok yanıyor