Eğer ilaç kullanmıcaksanız bol bol emzirin ben emzirirken maske takmadım hiç doktor bu hastalığın 14 gün kuluçka süresi var sen fark edene kadar çoktan bulaşmıştır zaten dedi kendinden mahrum etme bebeğini dedi onlar hafif atlatıyolar dedi kızım 3 aylıktı 2-3 gün aşırı kusma ve ishal bide huzursuzluk oldu sonra geçti çok şükür bende emzirdiğim için ilaç içememiştim. Bol su için keçiboynuzu pekmezi öneririm bal zencefil zerdeçal karışımı yiyin beslenmenize önem verin fırsat buldukça dinlenin geçmicek gibi geliyo ama gelip geçiyo içinizi rahat tutmaya çalışın ılık duş alın evi havalandırın sık sık. çok geçmiş olsun rabbim tez zamanda şifa versin inşallah