2balkiz ben uzman çocuk doktorunun yakında asistanlık yaparken, doktor hanım krem veriyordu. 1 hafta sonrasında düzelme olduğu için kremi kesiyordu. Düzenli olarak çocuklar kontrole geldiğinde genital bölge kontrolü yapıyordu. Herhangi bir durumda bilgi veriyordu