Minaersz28 7 günlük bebeğim de kalpte üfürük var dedi doktor uzman çocuk kardiyoloji görmesi gerek dedi daha önce başına gelen var mı cocikta ne gibi belirtiler vardı bir zararı oluyor mu
Fadime5 Minaersz28 benim oglumada var dedi doktor 15 günlükken bende götürdüm kalp için doktora zamanla kapanır sıkıntı yok dedi bı 6.ayda kontrole gittik ozaman hala vardı bide 1 yaşında gittik ozaman geçmiş dedi doktor içiniz rahat olsun Allah in izniyle geçiyor inşallah
aysenurkerem Minaersz28 üfürümü kalp cerrahları dinleyerek ve kalbi ultrasonda inceleyerek bilgi veriyorlar. Genelde masum üfürüm oluyor. Ve kendiliğinden geçiyor ama muhakkak kontrole gidin. benim oğlumda da vardı şuan sıkıntı yok 2 yaşında