Sibel4264 canım neden doktorunu dinlemek yerine soruyorsun senın bebişin gelişimini sadece doktor bilir yani burdan bilmeden nasıl yanlıs bilgi almak istiyosun anlamadım yani madem dinlemicen neden doktora gidiyosun başka bebeğin aylık gelişimi tamdır 700gr almıştır gece uyanmasına gerek yoktur senınki 400 almıştır doktora göre azdır yemesi gerekir şimdi burdakiler verme dicek vermicek misin yani