RumeysaCulfa4444 Sevgili anne adayları yeni doğum yaptım ama kızım göğsümü tutmuyor bunun için ne yapa bilirim
Busragokceberra RumeysaCulfa4444 Göğüs ucu var onu deneyebilirsin bir de sağım yap o da göğüs ucunu çıkarır
Nisanannesi1 RumeysaCulfa4444 şırınga verme bende de aynı sorun var. Philips awent yeni doğan biberonu al aynı meme başı gibi ucu alışır diye korkma meme başından farksız öyle kullan sağdıkca göğüsünün ucu cıkıcak ve biberon başı yumuşak ordan tutmayı alışıksak eczanede var zaman kaybetme al
RumeysaCulfa4444 Busragokceberra inşllah tutar hastanede biberonla verdiler ben sezaryan oldum geç uyandım ozamana kadar aç kalmasın diye biberon vermişler ve ona alıştı onu istiyor sürekli bende vermiyorum
RumeysaCulfa4444 Tgb94 onuda tutmadı ama biberon başlığını göğsüme tutuyorum öyle emiyor öyle emince tekrar göğsümü tutarmı
Tgb94 RumeysaCulfa4444 ben önce şırınganjn ucunu kesip göğüs ucumu çekip çıkartıp verdim sonra göğüs pompası daha çok çıkarınca öyle verdim öyle öyle kendi çekmeye ucunu kendi çıkarmaya başladı daha sonra ne şırınga ne pompa kullandım ama 1 hafta böyle mücadele verdim ben
RumeysaCulfa4444 Busragokceberra biberon başlığıyla emiyor emmessede mama vermek zorunda kalıyorum biberon başlığıyla emiyor göğsümü mama vermiyorum
Busragokceberra RumeysaCulfa4444 İlerde meme reddi olabilir mutlaka göğüsünü sürekli dene hiç bıkmadan emin ol alacak sonra da biberonu yavaş yavaş bırakırsın
Umutalim Altı günlük anneyim aynı sorun bizdede var emzirme oncesi şırıngayla çekiyorum birkac defa çıkarmaya çalışıyorum slikon denedim ucu cok büyüktü tutmadı şırıngayı deneyin isterswnz
RumeysaCulfa4444 Nisanannesi1 biraz çekince süt hemen geliyor başka şekilde tutmuyor 12 gün oldu bugün denemediğim birşey kalmadı