tavsaninannesi estriol krem kullanmıştı kızımda. 2 gün toplu iğne ucundan daha küçük şekilde sürdüm kremi ve geçti tamamen. Kızımda ileri derece bi perdeleşme yoktu, rahim ağzında olmuştu sadece.
Doktoru hafif şekilde açmaya çalıştı, biraz açıldı da ama zorlamak ve zedelemek istemediği için kremi yazdı.
Sonrasında uzun süre sadece su ve pamukla temizlemeye devam ettim. Her alt değişiminde de kontrol ettim perdeleşme var mı diye. Pişik kremi sürerken de vajinanın iç dokusuna sürmemeye özen gösterdin. Bi daha hiç tekrarlamadı.