Alyatrd biz de öyleyiz, ya bu gündüz uykularının çöküşü beni de bitirdi. Şimdi de sabah 5.30 da uyandı ağlayarak oynuyo oyuncaklarıyla 🤣 uyutmaya çalışıyorum ona da sinirleniyor sanki ben uyandırmışım gibi katil bebek çaki bakışlarıyla yerden yere vuruyor beni 1 buçuk saattir. Ama 5. Ay atağı başladı birkaç gün önce. Bu atak sırasında anneyi görmediği anlarda terk edildiğini düşünüyorlarmış mesafe kavramını öğrendikleri için. Koala gibi geziyoruz bütün gün. Göz mesafesinde olmadığım an direk çığlık çığlığa🤦🏽♀️