Minikefem Bebeğim 3 aylık oldu dün sağlık ocağına götürdüm hemşire çok kilo almış dedi. Iki saate bir Bebelak gold mama veriyorum. Hangi mamayı yedirsem kilo aldırmaz acaba. Bebeğim obez olur diye korkuyorum. Kilosu 7 kilo 300 gr geldi
ikizbabymom Minikefem her mama her bebekte farklı etki yaratıyo malesef biz sma kullandık toparlandılar geçen bi postta bebeğine kilo aldırmadığını yazmış bi anne sürekli doktorunuz varsa mesaj atın belki kilo için de diyet mamalar falan olabilir
Minikefem Themotherofthesungirl iki saate bir mama istiyor. Mama saati geldiği zaman hiç bir şekilde susturamiyorum basıyor bağırtıyı susturabilene aşk olsun. 90 cc veriyordum. Mamayı bitirdikten sonra çok ağlıyor doymuyor diye bir haftadır 120 cc ye çıkartmıştım. Dünden beri geri 90 cc ye indirdim kilo korkusundan. Ama çok ağlıyor doymuyorum diye
gocebebirbayan Minikefem biz de bu cuma tartılacağız bende merakla bekliyorum kilosunu. 2 aylıkken 5480 di. Aptamil ar mama kullanıyoruz biz
DemirAlpMom İlk 6 ay hipp kullandık hep normal gitti kilosu sonra hippin tadınj beğenmedi aptamil kullanıyoruz hep normal sınırdayız tavsiye ederim ikisini de😊
Demet_k Minikefem hipp combiotik kulllanıyoruz. Öyle kof kilo yapmıyo. Bence mama dan çok mamayı ne kadar içtiği öenmli.
Minikpasam00 Bimdeki bebivita balık yağı yok o yüzden kilo aldırmaz sanırım diğer bütün mamalarda balık yağı var
Egehaninannesii Minikefem Sen ebeyi dinleme 3 saate çıkarmaya calis mama süresini kesinlikle o kiloyu atıyorlar obez falan olmaz