Merhaba, gaz sorunumuz vardı ilk aylarda şuan zinco gaz damlasıyla düzene girdi çok şükür. Benim merak ettiğim şudur, emzirmeye devam ederken ne zaman kuru fasulye nohut tarzı şeyler yemeye başlayabilirim? Korkuyorum gaz yapar çocuğa kıvranır diye bir yandan da çok özledim kurufasulye pilav nohutlu pilav falan yemeyi.😂😂 Şuan bebeğim 3 aylık oldu yeni, 3 aydır ağzıma sürmüyorum ne zaman tüketmeye başlamam gerekiyor?